Empleos de Call Center Manager en Tlalnepantla, Méx.

Clasificar por: relevancia - fecha
Empresa
Ubicación
Empleos 1 a 10 de 21
Publica tu currículum - Sólo tomará unos segundos

Customer Care Center Sr. Manager

Schneider Electric 444 evaluaciones - Ciudad de México, D. F.
8 Year minimum of Call Center or. Customer Care Center Sr. The Customer Care Center Sr. Join Schneider Electric and power your career!...
hace 8 días - guardar empleo - email - más...

MX -Customer Care Center Sr. Manager

Schneider Electric 444 evaluaciones - Ciudad de México, D. F.
8 Year minimum of Call Center or. Manager will be the. MX -Customer Care Center Sr. Join Schneider Electric and power your career!...
hace 8 días - guardar empleo - email - más...

Regional Operations Geo North / Geo Central

MasterCard 75 evaluaciones - Ciudad de México, D. F.
Rewards Call Center Operations:. Experience in call center management. Conduct weekly call with rewards center to discuss concerns, issues, escalations and...
hace 20 días - guardar empleo - email - más...

Gerente Telecom Voz y Datos (Call Center) CISCO

Scotiabank 406 evaluaciones - Ciudad de México, D. F.
EXPERIENCIA BANCARIA O CALL CENTER. SEÑALIZACIÓN, TRONCALES TDM Y ZIP, PROTOCOLOS ZIP, CALL MANAGER A NIVEL TÉCNICO (INDISPENSABLE)....
hace 9 días - guardar empleo - email - más...

Project Leader - Global Business Travel

American Express 1,306 evaluaciones - Ciudad de México, D. F.
Call center industry knowledge highly preferred. The Project Manager will be responsible for leading high profile Implementation Projects for our global...
hace 15 horas - guardar empleo - email - más...

Gerente de Recursos Humanos bilingüe para Call Center

Marriott International, Inc 2,532 evaluaciones - Ciudad de México, D. F.
Provides subject matter expertise to property managers regarding selection procedures. Ensures employee issues are referred to the Department Manager for...
hace 21 días - guardar empleo - email - más...

Manager, Quality Assurance

TeleTech 980 evaluaciones - Ciudad de México, D. F.
Call center experience. Knowledge of call center business. Quality Assurance Manager - #LI-CZ1. Participate in quality evaluations by monitoring and scoring...
hace 30+ días - guardar empleo - email - más...

DDI DIVISION PLANNER (DDI SAL PLANNER)

Markem Imaje 4 evaluaciones - Ciudad de México, D. F.
Call center skill sets with call management, data entry and typing proficiencies. Link relevant data to functional locations to accurately reflect FSR work...
hace 16 días - guardar empleo - email - más...

Accounting Analyst - (Data base candidates)

Johnson & Johnson 481 evaluaciones - Ciudad de México, D. F.
Willing to make tough calls; Experience in a shared services center of a multinational corporation an advantage....
Johnson & Johnson Family of Companies - hace 9 días - guardar empleo - email - más...

Sr Systems Engineer

EMC 362 evaluaciones - Ciudad de México, D. F.
Strategizes and executes technical sales calls. Point services consultant, business development manager or systems engineer....
hace 30+ días - guardar empleo - email - más...

No pierdas un empleo. Recibe nuevos empleos en tu email diariamente.

Recibe actualizaciones de los últimos Empleos de Call Center Manager en Tlalnepantla, Méx
Puedes cancelar las Alertas de Empleo por email cuando quieras.
Recibe gratis en tu email nuevos empleos para esta búsqueda
Puedes cancelar las Alertas de Empleo por email cuando quieras.