Empleos de Call Center Manager en Tlalnepantla, Méx.

Filter results by:
Clasificar por: relevancia - fecha
Tipo de empleo
Ubicación
Empleos 1 a 10 de 28
Publica tu CV - ¡Postúlate a 37 mil empleos desde cualquier dispositivo!

Contact Center

Tecnología BI Net México - Ciudad de México, D. F.
Cisco Unified Contact Center Enterprise version 9.1 (automatic call distribution, Cisco Voice Portal, Cisco Unified Intelligence Center)....

Lider de Proyecto Telecomunicaciones

Tecnología BI Net México - Ciudad de México, D. F.
Cisco Unified Contact Center Enterprise version 9.1 (automatic call distribution, Cisco Voice Portal, Cisco Unified Intelligence Center)....

Sr. Data Analyst

Logitech - 60 evaluaciones - Ciudad de México, D. F.
Functional responsibilities include analyzing web content, self help tool dashboard, call center metrics, net promoter score and other available metrics that we...

Operations Processing Assoc Dir

AIG - 1,821 evaluaciones - Ciudad de México, D. F.
Communicates regularly with Manager. Has the ability to manage a complaint or escalated call. Will provide frequent performance feedback to travel assistance...

Delivery Experience Specialist

Tesla Motors - 438 evaluaciones - Ciudad de México, D. F.
Support the Delivery Manager in delivery center operations, task completion and ensuring superior customer service....

Customer Engagement Officer

iZettle - Ciudad de México, D. F.
Previous experience as supervisor of customer service or call centers required, hospitality industry is a plus. Assist agents with escalated calls....

Senior Project Manager

TeleTech - 3,827 evaluaciones - Ciudad de México, D. F.
Experience in the call center industry. Senior Project Manager. Experience leading the implementation of medium to large scale global call center projects,...

Regional Sales Manager

Nuance - Ciudad de México, D. F.
Selling Contact Center Solutions:. (IVR, Speech, CTI, Voice Biometrics, NLU, Call Steering, Virtual Assistants and Professional Services) to Enterprise...

Customer Care Supervisor (AMR)

Logitech - 60 evaluaciones - Ciudad de México, D. F.
NPS and FCR of Call Center. Contact Center Quarter results of KPI’s vrs. Manage Escalation Desk, Back Office and EWFM (Contact Center)....

Subdirector/a Ingeniería Red Voz y Tecnologías CC

Scotiabank - 2,042 evaluaciones - Ciudad de México, D. F.
Tecnologías Contact Center. CISCO Unified Communication Manager. CISCO Unified Contact Center Express. Tecnologías de Contact Center como son:....

No pierdas un empleo. Recibe nuevos empleos en tu email diariamente.

Recibe actualizaciones de los últimos Empleos de Call Center Manager en Tlalnepantla, Méx
Puedes cancelar las alertas de empleo por email cuando quieras.