Empleos de Call Center Manager en Tlalnepantla, Méx.

Clasificar por: relevancia - fecha
Empresa
Ubicación
Empleos 1 a 10 de 24
Publica tu currículum - Sólo tomará unos segundos

Líder de Proyectos CRM

Nissan Motor Corporation - Ciudad de México, D. F.
Coordinación de campañas con el Call Center y correo directo . Project manager, Ejecutivo de cuenta, Supervisor de cuenta o Planner en agencia/área de CRM o...

Customer Relationship Manager for Mexico (m/f)

Kreditech Holding SSL GmbH - Ciudad de México, D. F.
You have trained call center agents in best practices and know the most efficient way to run call center operations....

Ingeniero de proyecto para telefonía y Contact Center

Qualtop S.A de C.V - Ciudad de México, D. F.
9.1 (Cisco Call Manager, session border controller, RFAX,Remedy, Cisco SW y Routers (CCNA). Cisco Unified Communications Manager ver....

Service Desk Mgr

Compucom 322 evaluaciones - Huixquilucan, Méx.
Junior Help Desk Service Delivery Manager. The manager establishes policies designed to ensure consistently high service performance;...

Principal, Solution Architecture

TeleTech 1,212 evaluaciones - Ciudad de México, D. F.
Direct BPO or call center related experience with an understanding of both operational and technical solutioning elements....

Customer Technical Service

Ortho Clinical Diagnostics - Ciudad de México, D. F.
Lead Customer Technical Services organization in country of responsibility for daily service operations related to field service, call center, 2nd level support...

Debt Collection Specialist for Mexico (m/f)

Kreditech Holding SSL GmbH - Ciudad de México, D. F.
Managing and optimizing communication with external call center, internal communication (emails, sms, phone)....

Human Resources Customer Representative

DuPont 267 evaluaciones - Ciudad de México, D. F.
Minimum one to two (1-2) years experience as a customer service representative in a call center environment is preferred....

Designer, Instructional

TeleTech 1,212 evaluaciones - Ciudad de México, D. F.
Knowledge of call center business and/or experience, desired. Instructional Designers are expected to understand the big picture of call center performance...

LatAM Benefits Manager

Cisco Systems, Inc. 1,116 evaluaciones - Ciudad de México, D. F.
Benefits Manager - Lat. 8 – 10 years benefits experience, with a focus on benefits administration, and call center oversight (desired)....

No pierdas un empleo. Recibe nuevos empleos en tu email diariamente.

Recibe actualizaciones de los últimos Empleos de Call Center Manager en Tlalnepantla, Méx
Puedes cancelar las Alertas de Empleo por email cuando quieras.
Recibe gratis en tu email nuevos empleos para esta búsqueda
Puedes cancelar las Alertas de Empleo por email cuando quieras.